Aktualności

Ogłoszenie

17-06-2020

I. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA

 Nazwa stanowiska

 Księgowy

 Cel stanowiska

 prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości finansowej

 Podległość służbowa

 Dyrektor Biura

 Kontakty

 Władze statutowe Stowarzyszenia, Dyrektor Biura, instytucje udzielające dotacji i nadzorujące, organy   kontrolne, kontrahenci i zleceniodawcy.

Odpowiedzialność, najważniejsze zadania

 1)         prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,

 2)         akceptowanie dokumentów o charakterze finansowo – rozliczeniowym pod względem formalnym

 3)         wykonywanie  obowiązków    sprawozdawczych    ustalonych  przez  Główny  Urząd Statystyczny,

 4)         tworzenie  warunków  dla  przestrzegania  ścisłej  dyscypliny  finansowej  i  budżetowej Stowarzyszenia,

 5)         należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych,   sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych,

 6)         bieżące, prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i   techniki przetwarzania danych,

 7)         rejestracja operacji gospodarczych - finansowych,

 8)         analiza dokumentów finansowych,

 9)         sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych i magazynowych,

 10)     dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości   sprawozdań finansowych w tym GUS,

 11)     sporządzanie w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,

 12)     udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione   organa kontrolne,

 13)     prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,

 14)     prowadzenie kartotek wynagrodzeń,

 15)     sporządzanie list płac,

 16)     regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych,

 17)     prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych,

 18)     wypłata udzielonych zaliczek i ich rozliczanie,

 19)     regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań,

 20)     odprowadzanie składek ZUS, rozliczenia z ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,

 21)     wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i   funduszu płac,

 22)     wystawianie rachunków,

 23)     prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających,

 24)     prowadzenie spraw kadrowych,

 25)     opracowywanie projektu preliminarza budżetowego,

 26)     czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,

 27)     wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,

 28)     realizowanie wydatków w zakresie kosztów podróży,

 29)     prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,

 30)     prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi   przepisami  prawa,

 31)     prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych,

 32)     sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową     Stowarzyszenia.

 

 II. WYMAGANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI

 wykształcenie

 wyższe ekonomiczne

 

 ELEMENTY NIEZBĘDNE

 ELEMENTY POŻĄDANE

 wiedza

 Ustawa o rachunkowości, Kodeks pracy;

 Ustawa o podatku dochodowym

 od osób fizycznych;

 Ustawa o systemie ubezpieczeń

 społecznych i wydanych na jej

 podstawie przepisów

 wykonawczych;

 Ustawa o świadczeniach z ubezpieczenia  społecznego,

 Ustawa Prawo o stowarzyszeniach; Ustawa o   działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie

 

 doświadczenie

 staż pracy minimum 5 lat na tym samym   stanowisku, doświadczenie w zakresie spraw   księgowo płacowych i księgowości projektowej

 

 motywacja

 wewnętrzna gotowość do ponoszenia   odpowiedzialności - nastawienie prospołeczne

 

 osobowość

 sumienność i terminowość, komunikatywność,   elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do   drugiego człowieka, odporność na stres,   wytrwałość, utrzymanie porządku w dokumentach i   na stanowisku pracy,

 otwartość na zmiany

 umiejętności

 umiejętność logicznego myślenia, techniczna   obsługa komputera, łatwość nawiązywania   kontaktów, umiejętność selekcji informacji,   umiejętność pracy w zespole, umiejętność   korzystania z przepisów prawa.

 Obsługa programów: Comarch Optima,  Płatnik,   Microsoft Office

 zdolność analizowania sytuacji, dostrzegania relacji,   porównywania danych i wyciągania wniosków,   współpracy w zespole, negocjacyjne, wpływania na   innych, efektywnego organizowania pracy własnej

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednocześnie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
  • oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "EUROGALICJA" dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

 

Sposób składania ofert:

  • oferty w wersji papierowej proszę przesyłać na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „EUROGALICJA”, ul. Rzeszowska 29A, 36-050 Sokołów Młp. (liczy się termin wpłynięcia oferty do biura EUROGALICJI)
  • oferty w wersji elektronicznej proszę przesyłać na adres: 

Termin składania ofert: 01.07.2020 r.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania "EUROGALICJA" w Sokołowie Małopolskim
Wymiar czasu pracy: 6/8 etatu

Zatrudnienie: na podstawie umowy o pracę na okres próbny od 1 sierpnia 2020 roku do 30 września 2020 (z możliwością przedłużenia).